نیوشانیوشا، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

خاطرات پرنسس نیوشا

نیوشا در 2سالگی

1393/3/21 19:06
نویسنده : مامان مینا
532 بازدید
اشتراک گذاری

امروز نیوشا جون2ساله شد . نیوشا میتونه تمامی کلمات رو بخوبی ادا کنه و جمله بسازه

وبا کمک مامانی وبابایی 5تا6 کتاب شعر بخونه

 

کتاب شعرایی که نیوشا میخونه:نی نی نازو کوچک تولدت مبارک-دو دوست مهربون-ایمنی

ومراقبت-مورچه های کوچولو-نی نی ریزه میزه چه دندوناش تمیزه

 

نیوشا باکمک تراشه های الماس  کلماتو خوب میشناسه ومیتونه یه مکالمه ساده انگلیسی انجام بده

تشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویقتشویق

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مریم و فرناز سادات
6 تیر 93 15:44
سلام پرنسس کوچولو زیبا , انشاا... صد ساله بشی گلم دوستت داریم یه عالمه ، هر چی بگیم بازم کمه
مامان مینا
پاسخ
سلام فرنازی من امشب شام دعوتت میکنم خونمون بیای یا....
مامان فرنازسادات
15 تیر 93 15:53
نیوشای قشنگم انشا ا... صد ساله بشی گل من , من و فرناز سادات خیلی دوستت داریم
مامان مینا
پاسخ
مرسی منم خیلی دوستتون دارم انشالاه تولد فرناز جون
فرنازسادات
28 تیر 93 15:47
کجایید عمه جون ما عکس می خوایم
مامان مینا
پاسخ
چشم عزیز عمه عکساشو میذارم فدات شم
مریم و فرنازسادات
3 مرداد 93 12:52
کجایییییییی عمه جونی ؟